sobota, 21 lipca 2012

skrzyniowości

Skrzynia.Tak, tak, kolejna..Tym razem dla starszej nieco acz daleko mającej do pełnoletności dziewczynie.
Bez wymogów , stąd postawiłam na kolory.Duzo, dużo kolorów. Uwielbiam delikatne i stonowane prace i jakoś dotąd bałam się zaszaleć, ale po tej skrzyni przyznaję,że przyjemnie było użyć intensywnej barwy prosto z tubki, a nie jak zwykle wszystkie kolory rozpoczynać od dużej ilości bieli.
   Udłubałam też nowe życie starej lampce.Szkoda,że nie zrobiłam zdjęcia "przed", ale za to jest "po".

A w domu wielkie sprzątnie i robienie miejsca na trochę większy niż obecny "salon".Nie wiem tylko czy w tym czy dopiero w przyszłym roku...Ale ważne, że pierwsze kroki postawione!

Córa tuli się ze snami - uff, jakaż to dziś ulga była dla mnie ;p A ja uciekam zająć się szkatułką na biżuterię i kolejną skrzynią :)

















lampeczka za dnia

..i w nocy



I cieszę się jak głupia ,że tak was przybywa i oglądających i obserwujących, dziękuję i miło miło miło !!

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna skrzynia, dodatki dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiedzialam ze cos pichcisz bo zniknelas! ale juz sie nie denerwuje tak jak kiedys..pyszne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ty, przecież ja tylko na chwilkę znikam!

      Usuń
  3. Jak zawsze piękna skrzynka ;) aż zazdroszczę szczęśliwej właścicielce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszła ta skrzynka :) Taka kolorowa, radosna, ale nie przekoloryzowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skrzynia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa skrzynia,bardzo podoba i się guzik i koronka.Motylki też dodaję,gdzie tylko mogę!Całośc urzekająca.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta lampka. Super wygląda zaświecona:)
    Obserwuje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry:)
    Bardzo mi miło,że zaglądnęła Pani do mnie.
    Czy sprzedaje Pani swoje rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czego Ty robisz te cudne skrzyneczki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te Twoje skrzynie! Skąd Ty je bierzesz w takich ilościach? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...