czwartek, 13 grudnia 2012

Przytaszczona choinka!

Przerwę miałam długą od pisania jak nigdy, ale święta i przed święta ;p sami wiecie jak to jest...
Szyje się u mnie stale i oczy bolą od niewyspania, ale uwielbiam ten okres i cieszy mnie każda zieleń
i każda czerwień i wianki robione z moją mamą z gałązek winogron i choinek i moje dziecko, które
nic z tego nie rozumie i śnieg i zimno i choinka !!! Całe życie marzyłam o tym,żeby mieć w domu choinkę wcześniej
niż zwykło się ją mieć ;p  No i mam! Jest piękna, żywa i pięć razy za duża wobec gabarytów mojego domku.Ale uwielbiam że już jest i że świeci i że pachnie...

Czas mija pracowicie i przyjemnie.Nie mam jednak zbyt wiele do pokazania nowości, bo szyje się to samo lub podobnie, choinkowo i świątecznie.
Ale przygotowuje się też pokój dla mojej córy :) Co prawda dzielony z naszą sypialnią ,ale jestem bardzo bardzo podekscytowana i doczekać się nie mogę efektów końcowych i wielkiego "tadam".
Wszystko to jednak czekać musi na wigilię i mała nic jeszcze nie wie prócz widocznych ścian pomalowanych 
na beż.
Zdjęcia pojawią się jakieś zapewne, a dziś obrazek na ścianę i pojemnik na rajstopki dla niej.
No i krzesełko z podusią - podejrzaną w "moim mieszkaniu".
 A reszta jak przystało na czas obecny - świąteczna :)





moje bombki ;p

renifery śnią mi się nocami, to tylko zalążek...

misz masz 

duży wianko

domki decu

obrazek córy

pojemnik

poduszka na mini krzesło z misiem


Od dziś moje prace można znaleźć na pakamera.pl :)
Zapraszam






24 komentarze:

  1. Do pokazania masz dużo i świątecznie. Renifery sympatyczne, wianek uroczy ale urzekły mnie te super słodkie bombki z reniem :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, są rzeczywiście prze słodkie.Zrobiłam je z pomocą nitro :)

      Usuń
  2. Uuuuu ale się dzieję ;) ja też bym chciała już choinkę i kto wie może ją dotaszczę w tym roku wcześniej ;) A pokoik niech się dzieję, trzymam kciuki aby wszystko się udało dopiąć na czas. ;* Ach jak u Ciebie świątecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za choinę! Kto powiedział,że ma być dzień przed wigilią?
      Dziękuję za kciuki,obmyślam wciąż detale planu, jak zrobić pokój-niespodziankę, którą odkryć można dopiero po karpiku..oby mała nie była jeszcze za bystra!

      Usuń
  3. piekny a domek corci przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - też uwielbiam domek.Choć ona jeszcze malutka więc walorów pewno nie odkryje,ale mamy oczy będzie cieszył póki co ;p

      Usuń
  4. U mnie też mało snu w tym okresie, i do tego odczuwam ból kręgosłupa od siedzenia przy malowaniu poszewek. Piękne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam dwie zmalować! Ale tylko wyjątkowo - prezentowo.Chyba,że też mnie wciągnie.Buźka

      Usuń
  5. Guciu, widać że masz bardzo pracowity czas. Ale jaki PIĘKNY! Twoje zawieszki śliczne i klimatyczne ocieplą świąteczną atmosferę. Bombeczki z reniferkiem rzuciły mnie na kolana! Słodziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Dominiko:) Bombki widzę podbijają wasze serducha,cieszę się i pięknych świąt już życzę!

      Usuń
  6. Guciu piękne! Wszystkie piękne bez wyjątku!:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Guciu kochana, nie wierzę w to co widzę, jejku jak się u Ciebie zmieniło, ile Ty tworzysz i jak pięknie! Gratuluję także Pakamery, w 100% zasłużyłaś na miejsce wśród innych twórców. Radosnych Świąt moja droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczek jak zwykle ciepły i kochany :) Dziękuję za mega miłe słowa!

      Usuń
  8. Wszystkiego najpyszniejszego w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gucia, wymielam, jakie to wszystko cudne! Siedze, ogladam i sie zachwycam. Swietne, wszystko, bez wyjatku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, ja przepraszam za literowki, mam taka nieznosna klawiature :( Wymiekam mialo byc :)

      Usuń
  10. Ale pięknie :)
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze dla Ciebie i Twoich bliskich :))

    OdpowiedzUsuń
  11. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...