wtorek, 26 lutego 2013

Jestem ale na pół

Wcale nie zaginęłam.Jestem i czynnie uczestniczę w podziwianiu artystycznych zapędów bloggerek i fejsbukowych lajków.
Ale skoro niewiele piszę a wiele czytam to jestem tylko pół. Drugie pół robi ze mną co chce.
Nieco zagadkowo,ale niech będzie nutka zaciekawienia. Nie będzie trwało wiecznie!
Chaotycznie też jest,ale tego akurat nie planowałam ..

Szyje się odrobinę, szczyptę zaledwie, bo czas nie ten. Codziennie zjadam się od środka wyrzutami sumienia, to jednak nic się nie zmienia.Widocznie sumienie nie takie straszne?

Pokażę zaległe już, ale tu nie pokazane :)



Organizer na łóżeczko dla mojej kochanej bliźniary :)
Całkiem pokaźnych rozmiarów i kolorystycznie zamówione przez przyszłą mamę.






Podusia gwieździsta, która szybciutko znalazła nowego właściciela :)





Organizer na dokumenty wg pomysłu Masko Jefferson 
(wyczerpująca praca..)





Jeszcze jedna misiowa podusia, tym razem w kolorze różu 
dostępna na pakamerze.
Najmiększa z możliwych.






Miś w gwiazdki jako wieczorna przytulanka do snu :




A w walentynki dostało mi się kilka skrawków i oprzeć się nie mogłam więc powstała poduszka.
Bez szału,ale miłośnie być musiało :)






A na końcu i wcale nie wiem dlaczego nie na początku...METKI MAM!
Marzyłam o nich długo, aż w końcu namierzyłam cudowną Ewuwkę,o której więcej tutaj .
Przy moim zarysie pomysłu a jej profesjonalnym dopieszczeniu, powstały takie oto cuda : ( zdjęcie zapożyczam od autorki ) :


Sa metko-naklejki z dziurką na zawieszkę i tasiemki do wszywania.
Dziękuję ci kochana raz jeszcze i szeroko reklamuję!



To tyle na dziś.Wyczerpana ona pada wraz z dwoma połowami.
Gucia
















10 komentarzy:

  1. Boskie!!! :)
    Szczególnie dwie rzeczy mnie ujęły, ale dlatego właśnie już obie je mam!!!!!:)
    Całuję obie połowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie :-) podusie moje faworyty
    Metki jak w prawdziwej manufakturze!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. organizer na dokumenty cudny :) wierzę, że włożyłaś w niego dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gucia uwielbiam Twój styl, najbardziej podoba mi się kolorystyka:))) A ten misiu taki cudowny, podziwiam wszystko, co tworzysz. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta okrągła poducha jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...